Bijna! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van José Lugtenberg - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van José Lugtenberg - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

22 September 2014 | Nederland, Groningen

Een jaar geleden vroegen Fennie en Meindert mij of ik mee wilde naar Foodstep Uganda, volmondig zei ik ja. Ontwikkelingswerk staat al heel lang om mijn bucket list en nu was de kans daar. Ik zou toch gek zijn om deze kans te laten lopen, vooral omdat de organisatie mij zeer aanspreekt.

Voor de mensen die nog niet weten waar ik precies heen gaan ga, klik op deze link: http://www.youtube.com/watch?v=lQk5FAHoI4A
Een heftig project, maar erg mooi om dit te kunnen ondersteunen.

Een jaar lang hebben wij, samen met andere mensen, geld opgehaald voor Foodstep d.m.v. van verschillende evenementen en acties. Zo is er een spinningmarathon geweest en hebben we metworsten en chrysanten verkocht. Daarnaast hebben de toppers van De kleine haven/De oude gieterij ons hard geholpen en zijn wij hun erg dankbaar voor hun enthousiasme en inzet! Want zonder hun hulp hadden wij ons doel niet behaald.

Maar na een jaar geld ophalen is het bijna zo ver. Volgende week dinsdag vliegen wij naar Oeganda. Alle vaccinaties zijn binnen en stapeltjes kleren en spullen liggen klaar om de koffer in te gaan. De zenuwen beginnen nu lichtelijk te komen, want het gaat toch wel een hele bijzondere ervaring worden!

Ik wil jullie via deze weg op de hoogte houden van mijn ervaringen en ik hoop dat het internet daar een beetje te doen is, zodat ik regelmatig wat van mij kan laten horen!

Heel veel liefs,
José

  • 22 September 2014 - 14:14

    Lilian:

    Whoehoe spannend meid!! Maar is vast een te gekke ervaring en heel dankbaar werk! Liefs

  • 22 September 2014 - 17:34

    Marieke:

    Superrr tof! Veeeel plezieerrrr :) xxxxx

  • 22 September 2014 - 18:06

    Emma:

    Super veel plezier! geniet er van!

  • 22 September 2014 - 18:28

    Gertruda:

    heel veel plezier!! vast een mooie maar ook heftige ervaring.
    ik kijk uit naar je verhalen.
    Lieve groetjes gertruda

  • 22 September 2014 - 19:18

    Corine:

    José!!

    Heel veel plezier gewenst in Oeganda!! Ik heb je al even in mijn favorieten gezet, zodat ik je kan blijven volgen. xx Corine

  • 27 September 2014 - 16:42

    Nella:

    Hallo José,

    Ik ga je volgen komende weken.
    Ben erg benieuwd naar je ervaringen in Oeganda.

    Een dikke knuffel,
    Nella

  • 30 September 2014 - 07:59

    Ria:

    Hallo Jose,

    Je hebt hier al een hele tijd naar toegeleefd, en je goed voorbereidt, en eindelijk is het dan zo ver.
    Geniet er van de komende weken. Het zal best heftig zijn, blijf daarom geloven in de kracht van jezelf.
    En n ervaring die je niemand je afneemt.

    Ik ben supertrots op je dat je dit gaat doen.
    Maak er een mooie tijd van en geniet er vooral van.

    Veel liefs, en veilig weer thuiskomen.
    Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

De laatste dagen

09 Oktober 2014

The pearl of Africa

07 Oktober 2014

Run for fun en home coming

05 Oktober 2014

De twee kanten van Oeganda

05 Oktober 2014

kampiringisa
José

Actief sinds 22 Sept. 2014
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 4232

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: